tisdag 4 januari 2011

Makens present ;)

Lovade ju att tala om vad Kirby fick i 40 ars present- en langhelg till Edinburgh,men inte forrans i borjan av juni da mina foraldrar kan komma ner och vara barnvakt! ;) men den som vantar pa nagot gott.... ska bli jattemysigt!

Inga kommentarer: