onsdag 5 januari 2011

Son som inte hanterar jetlag bra..

Det blev ytterligare ett kl 03 uppvaknande med hjalp av sonen inatt/imorse...hallelujah! Men idag gick vi inte tillbaka och la oss utan nu ska jag halla dom vakna tills kvallen sa dom blir RIKTIGT trotta och sover hela natten.;-) Sa det blir att vara hemma med dom idag oxa.

Inga kommentarer: