onsdag 5 januari 2011
Son som inte hanterar jetlag bra..
Det blev ytterligare ett kl 03 uppvaknande med hjalp av sonen inatt/imorse...hallelujah! Men idag gick vi inte tillbaka och la oss utan nu ska jag halla dom vakna tills kvallen sa dom blir RIKTIGT trotta och sover hela natten.;-) Sa det blir att vara hemma med dom idag oxa.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar