onsdag 5 januari 2011

Idag åker julsakerna ner,hann inte riktigt njuta av dom denna gången men så blir det ju när man reser bort. Konstigt det där att jag ALSKAR att sätta upp allt inför julen men tycker alltid det känns lika skönt nar man får ta bort det efter nyår.
Nu är jag redo för våren!! ;) Så det fick bli en ny vårig blogg bakgrund redan!

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag känner likadant! Jättekul o mysigt att ta fram grejerna o skönt att få bort "skiten"... =)
Nu vill jag ha vår o njuta av bebis! =))