måndag 28 januari 2008
Dagens Emily
Emily är hemma idag med feber. Så jag satte på musik på datorn och på datorn kan man se vilken skiva som spelas. Jag hade satt på Elvis! Efter en stund säger Emily - Jag gillar tennis! Jaha,säger jag lite frågande och tittar på henne och ser då att hon pekar på datorn! JAHA säger jag,du gillar ELVIS!!! hahaha Ja det är inte lätt att hålla reda på alla namn, Tennis-Elvis,ja nästan sak samma! ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
hahaha!!
Skicka en kommentar