What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
Emily och Anton 4 och 2 år, i skolkorridoren!!
jadu det undrar jag med ibland. Man var ju nyss gravid!Jag har utmanat dig i min blogg!
Bedårande barn! Lika söta då som nu. Men måste det gå so fort?
Jaa, hur gick det här till. Förstår inte hur tiden kan ha gått så här fort. Men dom är lika goa hela tiden. Kram mamma
Ja, det är först när man ser barnen man inser att man själv också blivit några år äldre. Annars är man ju mest lika snygg som när man var 18 :-)
Åååå vad söta!! Kram M.
Gosesnuttar!!!!!! Puss från Moster Hanna
Skicka en kommentar
6 kommentarer:
jadu det undrar jag med ibland. Man var ju nyss gravid!
Jag har utmanat dig i min blogg!
Bedårande barn! Lika söta då som nu. Men måste det gå so fort?
Jaa, hur gick det här till. Förstår inte hur tiden kan ha gått så här fort. Men dom är lika goa hela tiden. Kram mamma
Ja, det är först när man ser barnen man inser att man själv också blivit några år äldre. Annars är man ju mest lika snygg som när man var 18 :-)
Åååå vad söta!!
Kram M.
Gosesnuttar!!!!!! Puss från Moster Hanna
Skicka en kommentar