måndag 28 januari 2008

Hur gick det här till???

Emily 2 veckor


Anton 2 veckor



Emily och Anton 4 och 2 år, i skolkorridoren!!

6 kommentarer:

Cissi sa...

jadu det undrar jag med ibland. Man var ju nyss gravid!
Jag har utmanat dig i min blogg!

Comments by Klint sa...

Bedårande barn! Lika söta då som nu. Men måste det gå so fort?

Anonym sa...

Jaa, hur gick det här till. Förstår inte hur tiden kan ha gått så här fort. Men dom är lika goa hela tiden. Kram mamma

Malin sa...

Ja, det är först när man ser barnen man inser att man själv också blivit några år äldre. Annars är man ju mest lika snygg som när man var 18 :-)

Anonym sa...

Åååå vad söta!!

Kram M.

Anonym sa...

Gosesnuttar!!!!!! Puss från Moster Hanna