måndag 28 januari 2008

VI får besök!!

Hanna kommer på torsdagkväll!! Det blev bestämt förra torsdagen efter att hon gått och väntat på svar om ledighet. Så tors- mån morgon kommer hon,ska bli så himla kul. Sen fyller hon år på lördagen,så jag får fira hennes födelsedag oxå,ännu bättre!

Mamma och pappa håller på och kollar med ledighet och boknin av resa hit till påsk,så det hoppas vi får svar om snart! ;)

Sen fick jag mail ifrån min gamla värdfamilj i USA,som skrev att dom kommer till Amsterdam ,även dom till påsk. Så påskhelgen är redan inplanerad! Har inte sett dom på 6 år.....ska bli kul!

Det är oxå meningen att Hanna och Sofia ska komma ner i april nån gång.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi MÅSTE bara komma ner i påsk. Kan inte vänta längre. Kram mor o far

Cissi sa...

Kul med besök!! Kul att få träffa Hanna också på fredag!

Comments by Klint sa...

Kul, då har du massor att se fram emot!

Anonym sa...

Ja de va himla mysigt att komma ner en sväng!!Hann ju me både Holland o Tyskland...!! Synd bara att barnen va sjuka o avlöste varandra o Linda sen när jag åkt hem...O nu även Kirby. Men än har jag inte blivit smittad iaf!!=) De va en trevlig tjejkväll på fredagen! Cissi o jag delade säng o de gick ju bra! haha...! Fick ju till o med paket på sängen av henne när jag fyllde år på Lördagen! =) Glad överraskning! Kram på er alla!