tisdag 29 januari 2008

Balkongfynd!

Titta vad jag hittade uppe på våran balkong! Nu behöver jag ju bara rulla ur sängen,så finns frukosten på balkongen... en JORDGUBBSPLANTA! :))

6 kommentarer:

Cissi sa...

mums!!! hur har den kommit dit??

Anonym sa...

Bara Champagnen som fattas för en romantisk frukost ;) Mor

Anonym sa...

Men hur kom den dit?
Ja sedär det är bara att tacka å ta imot!

Puss & Kram Martina.

Malin sa...

otroligt! bara i holland är det så fuktigt att det kan växa jordgubbar på betongen :-)

Comments by Klint sa...

Mums!!

BTW, ha så kul ikväll med tjejerna! Jag kanske pumpar ut lite mjölk och kommer över, hahah. Kom snart och hälsa på oss!

Anonym sa...

Hahaha, var kommer den ifrån..?? En fågel som släppte "en liten skvätt" eller...?! =)
Men de e ju inte fel me "en go gubbe" på balkongen!!