Titta vad jag hittade uppe på våran balkong! Nu behöver jag ju bara rulla ur sängen,så finns frukosten på balkongen... en JORDGUBBSPLANTA! :))
tisdag 29 januari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
6 kommentarer:
mums!!! hur har den kommit dit??
Bara Champagnen som fattas för en romantisk frukost ;) Mor
Men hur kom den dit?
Ja sedär det är bara att tacka å ta imot!
Puss & Kram Martina.
otroligt! bara i holland är det så fuktigt att det kan växa jordgubbar på betongen :-)
Mums!!
BTW, ha så kul ikväll med tjejerna! Jag kanske pumpar ut lite mjölk och kommer över, hahah. Kom snart och hälsa på oss!
Hahaha, var kommer den ifrån..?? En fågel som släppte "en liten skvätt" eller...?! =)
Men de e ju inte fel me "en go gubbe" på balkongen!!
Skicka en kommentar