onsdag 6 februari 2008

"Sjukdomsmedecin"?

Så har vi återigen blivit drabbade av sjukdomar...är så jävla less på det här. Emily var hemma hela förra veckan från skolan med feber som gick upp och ner från lör-fre. Och i söndag fick Anton samma virus men han fick oxå dubbel öroninflammation ,men nån antibiotika blev det inte men han klarade sig bra ändå. Och i måndags eftermddag blev jag liggandes och igårkväll Kirby. Så nu har jag/vi varit inne i nästan 1 1/2 vecka,det känns i huvudet! Önskar det fanns en medecin att ta som tog bort ALLA sjukdomar,för nu vill jag inte ha mer baciller hos oss!!

Syrran var ju här tors-mån morgon och det var ett riktigt lyft i denna sjukdomsvardag!! Och i fredags hade jag ju tjejkväll här oxå med sushi ,och drinkar blev det några stycken senare på kvällen. Jag,Hanna och Cissi orkade faktikst vara uppe till kl. 02.30,inte illa för att vara oss!!;)

2 kommentarer:

Cissi sa...

Ja ni har verkligen haft otur! Om du känner dig bättre imorgon kan du väl komma upp en sväng. martijn är ju inte hemma ;)
Det var supertrevligt i fredags! Jag är fortfarande förvånad att jag orkade vara vaken så länge ;)

Anonym sa...

Ät mycket vitlök, c-vitamin o honung!! ;) Som jag skrev innan på en annan kommentar,
de va jättetrevligt/mysigt hela helgen!!!! =))Tusen tack!!! Puss o Kram!