tisdag 19 februari 2008
Mer hjärtevärme
Idag blev jag ännu mer varm i hjärtat när Anton för första gången inte grät el var sur när jag lämnade honom på lekskolan,utan han satte sig direkt på en bil och började åka runt med en annan liten kille. När jag sen skulle gå vinkade han glatt åt mig,gav mig en puss och så vart det inget mer med det!! Så sköööööööönt att kunna gå därifrån med ett leende på läpparna! Han börjar bli stor ,min lille kille, när han inser att han kan göra saker utan mamma och det är ju oerhört nyttigt för oss båda! Undra när han kan börja gå sin tredje förmiddag.....? ;))
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
vilken duktig kille!!! Det är en lättnad när det är så!
Skicka en kommentar