Jag med....!! O kanske blir det sannt den 13- 28 Mars då Jag o Torben har reserverat en 2v resa t Thailand/Khao Lak... Väntar på svar fr jobbet om semester o det borde jag få veta imon (fred)!! HOOOOPPPPPAASSSSSS!!!!!! =))))) Katrin o Jimmy ska till samma ställe, fast 6-21. Så vi får isf 1v tillsammans. (Torben ska t England o presentera nåt den 10mars, där för blir det så)
4 kommentarer:
....jag med.......Mamma
....tillsammans med pappa naturligtvis, måste jag ju tillägga.....
jag också... fast med en paraplydrink....
Jag med....!! O kanske blir det sannt den 13- 28 Mars då Jag o Torben har reserverat en 2v resa t Thailand/Khao Lak... Väntar på svar fr jobbet om semester o det borde jag få veta imon (fred)!! HOOOOPPPPPAASSSSSS!!!!!! =)))))
Katrin o Jimmy ska till samma ställe, fast 6-21. Så vi får isf 1v tillsammans. (Torben ska t England o presentera nåt den 10mars, där för blir det så)
Skicka en kommentar