Igar var vill till Nemo med Cissi och barnen (las garna om dagen pa Cissis blogg), och Julian stannade kvar hos oss over natten sa idag har barnen nagon att leka med hela dagen! Imorgon blir ev. pannkakslunch med Lisa och Kerry och torsdag har iallafall Emily playdate halva dagen med sin klasskamrat Chenoa. Fedagen kanske vi kan traffa Cissi och barnen igen och kanske kan vi fa traffat Nina och Ella oxa!? ;)(Hade vart kul med en fredagsfika med 'alla' tjejerna,men Emma aker till Sverige och Cecilia ar ju barnlos!)
Sa veckan kommer nog ga ganska fort anda!:)

1 kommentar:
Jag har glömt svara men givetvis träffar vi gärna er på fredag!!!
Ses om en stund!
Skicka en kommentar