tisdag 26 februari 2008

Krokusvakantie

Den har veckan har barnen februarilov el krokusvakantie som det heter har. En vecka med bada barnen hela dagarna,och Kirby jobbar fullt hela veckan for att hans chef ar pa semester...det ar lite tufft,men 4 dagar ar iallafall planerade.
Igar var vill till Nemo med Cissi och barnen (las garna om dagen pa Cissis blogg), och Julian stannade kvar hos oss over natten sa idag har barnen nagon att leka med hela dagen!  Imorgon blir ev. pannkakslunch med Lisa och Kerry och torsdag har iallafall Emily playdate halva dagen med sin klasskamrat Chenoa. Fedagen kanske vi kan traffa Cissi och barnen igen och kanske kan vi fa traffat Nina och Ella oxa!? ;)(Hade vart kul med en fredagsfika med 'alla' tjejerna,men Emma aker till Sverige och Cecilia ar ju barnlos!)
 Sa veckan kommer nog ga ganska fort anda!:)

1 kommentar:

Cissi sa...

Jag har glömt svara men givetvis träffar vi gärna er på fredag!!!
Ses om en stund!