torsdag 7 februari 2008

Alltså...

hur mycket jäkla snor kan det finnas i näsan/huvudet/kroppen eller vart det nu kommer ifrån!!???????? Kan lugnt säga att jag defenitivt inte bidragit till förminsking av pappertillverkning dessa 2 senaste veckorna,fy fabian va snor jag torkat. Sen,nån som har bra tips att få bort (snor-) lock i öronen??? Jag vill att vi ska vara friskaaaaa!!!:p

4 kommentarer:

Anonym sa...

Huvvaligen! Hoppas verkligen att ni blir friska snart. Ni har haft otur med alla baciller denna vinter. Kram, Therese.

Anonym sa...

VITLÖÖÖÖK!!!! =)

Comments by Klint sa...

Hoppas ni blir friska snart så ni kan komma och hälsa på. Här är vi på benen i alla fall! Kram

Unknown sa...

Tjaa du, här har du en till som legat sjuk i ca 1,5 vecka... Feberfrossa och snuva... Tillslut körde ja koksaltlösning för nässprayen pajade nästan min lilla nos... Hoppas ni är på bättringsvägen! Kram!