onsdag 20 februari 2008

RInga? Nej, blogga!

Nu har alla svenska tjejerna jag umgås med här i Holland en blogg, så nu behöver vi liksom inte träffas längre utan vi läser om varandra på bloggarna istället......Jättetrevligt är det! hihihi

3 kommentarer:

Cissi sa...

men hallå där vi pratar väl om mer än vad som står på bloggen eller?? klick klick

CK sa...

å det är bra svårt att njuta av dina goa bakverk via nätet:)

Emma sa...

ja, på tal om bakverk. Det var länge sen vi hade en fredagsfika! Ska vi boka in om 3, nej 4, eller jag menar 5 veckor? :-)