What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
onsdag 20 februari 2008
RInga? Nej, blogga!
Nu har alla svenska tjejerna jag umgås med här i Holland en blogg, så nu behöver vi liksom inte träffas längre utan vi läser om varandra på bloggarna istället......Jättetrevligt är det! hihihi
3 kommentarer:
men hallå där vi pratar väl om mer än vad som står på bloggen eller?? klick klick
å det är bra svårt att njuta av dina goa bakverk via nätet:)
ja, på tal om bakverk. Det var länge sen vi hade en fredagsfika! Ska vi boka in om 3, nej 4, eller jag menar 5 veckor? :-)
Skicka en kommentar