söndag 24 februari 2008

MSN virus

Lyckades fa ett virus pa MSN i fredags,hoppas innerligt att ingen av er pa min lista blev drabbade-den skickade ju nan fil 'fran mig' som man ombads oppna... sa nu har jag tagit bort MSN pa laptopen,men ska gora ett nytt forsok att ladda ner det igen ikvall. Sa jakla jobbigt och trist med sant dar!

1 kommentar:

Anonym sa...

asså de va ju tråkigt... Jag fick nått mail från mig själv, tror det oxå hade nån fil, men jag hade ju inte skickat nåt så jag slängde det! (Tur va väl det då!)