Emily har redan börjat få skriva i 'Mina Vänner' böcker som hennes klasskamarater har,hon är ju bara 4 år... Jag tror jag fick min första *Mina Vänner bok när jag var 9 år eller nått(och jag har dom kvar,dom ligger där uppe i min sekretär)...jaja,det ska börjas i tid!!:)
*Och när jag tittar i dom,är det jag själv som har fyllt i hälften ...hahaha När jag var yngre,sisådär 12 år ,ville jag bli skådespelare el dansare,vad hände med dom drömmarna!?? :))
tisdag 19 februari 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
jag vet!!! Tjejerna i Julians klass håller också på det. Lite tidigt tycker jag...
Skicka en kommentar