What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
tisdag 29 januari 2008
Lön för mödan
Tänk att det faktiskt kan vara riktigt kul att städa - som när man vet att man ska få besök!!!:) Städa gästrummet är alltid kul,man vet att man får lön för mödan -sin gäst!
2 kommentarer:
men inte behöver du städa för min skull!! nähä du menar Hanna ;)
Det gör absolut städningen lite roligare
Ja de va väldigt fint o rent!! =) Önskar jag kunde stannat lite längre........!!!!!! (Som alltid!) Kraaaaam!!
Skicka en kommentar