tisdag 29 januari 2008

Lön för mödan

Tänk att det faktiskt kan vara riktigt kul att städa - som när man vet att man ska få besök!!!:) Städa gästrummet är alltid kul,man vet att man får lön för mödan -sin gäst!

2 kommentarer:

Cissi sa...

men inte behöver du städa för min skull!! nähä du menar Hanna ;)
Det gör absolut städningen lite roligare

Anonym sa...

Ja de va väldigt fint o rent!! =) Önskar jag kunde stannat lite längre........!!!!!! (Som alltid!) Kraaaaam!!