What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
Grattis till Nina,Mats o Fanny!En otroligt söt Fillipa./ Martina.
Jag (o Torben) måste komma o hälsa på er snart o titta på den lilla sötplutten!!
sötpluttan skulle det ju vara! =) Puss på er!
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Grattis till Nina,Mats o Fanny!
En otroligt söt Fillipa.
/ Martina.
Jag (o Torben) måste komma o hälsa på er snart o titta på den lilla sötplutten!!
sötpluttan skulle det ju vara! =) Puss på er!
Skicka en kommentar