Vår lilla son (dock inte så liten längre..) är väldigt bra på att härma sin syster på vad hon säger . Berättar Emily något ,måste även Anton berätta nästan samma sak,fast man förstår bara hälften av vad han berättar men så börjar han skratta så då är det bara att skratta med! :)
Han är oxå en riktigt liten spexapa,men bara här hemma,på lekskolan gör han inte mycket väsen av sig,men så fort han kommer hem,ska här spexas,göras miner och bara apa sig. Han har oxå en tendens till att se väldigt allvarlig och sur ut,vilket kan ändras på en sekund och man har en sprallig liten kille som springer omkring och ler istället.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
Det bor nog en liten skådespelare i honom. Ett framtida yrke kanske. Kram mamma
Han e oxå härlig o rolig o gosig!! =) Fast storasyrran tog "priset" i förra inlägget!!!! haha
Att han kan spexa såg vi ju på IKEA igår ;) gud så rolig han var!!
När vi kom hem började Sophie göra samma sak och sa hon: Anton göra. Så söt!
Skicka en kommentar