Kirby ringde våran husläkare idag för att höra om svaren på röntgen och blodprover han tog för nån vecka sedan,och dom visade INGENTING,hurra!!!!! Just nu är han hos dermatologen och pratar om vad som sker framöver.
Nästa fredag är det dax för andra ingreppet,dom kommer ta hud från hans innanlår istället för från armen och sätta där leverfläcken satt,så nu är det bara att fortsätta vara postiv att det oxå är helt ok!
I eftermiddag kommer 'tjejerna ' på tårta och kaffe,tyvärr får vi sitta inne för det är härligt holländskt sommarväder! ;)
Och ikväll kommer Boyce och Jake inramlandes från Spanien för att sova här 1 natt,och imorgon blir det åka söder över till en musikfestival för oss 4 i helgen,ska bli jättekul! Barnen ska få sova hos snälla Cissi!! :)
fredag 30 maj 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

7 kommentarer:
Fantastiskt underbart att höra!!!!
Kram kram Martina.
Gud så skönt att höra!!!! Är så glad för er skull!!
syns om en stund!
Skönt med positiva besked :)
Ha en skön helg.. Vi drar till Halmstad ikväll. Ska ju bli kanonväder så jag hoppas på ett bad i havet (el minipoolen i trädgården!!).
Kram Linda
Åh va skönt att höra!! Ha en trevlig helg! Kram på er alla från Olsson/Wennergren
Härligt. Nu håller vi tummarna för resten också. Kram mamma
Underbart!! Jag e så glaad!! =)
Så skönt att höra! Tänker på er varje dag och stund!! Kramar från moster och morbror!
Skicka en kommentar