Tack för alla snälla kommentarer ang. det vi nu går igenom!
Denna vecka känner jag mig mycket mer postitiv,tror att det blev så att jag flydde lite från verkligheten när jag åkte hem 2 veckor bara dagar efter beskedet,och allt blev lite 'undanstoppat' när man fick träffa sin familj och goda vänner hemma.
Men att sen komma tillbaka förra veckan och se Kirby och ha vanlig vardag igen gav mer tid till att tänka på allt igen,(samt PMS.. ;) och gjorde att det kändes tufft. Men som sagt nu känns allt bättre och jag försöker se allt positivt och att allt kommer bli bra!!
måndag 19 maj 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Det tror vi också. Kram från mor o far
Jag håller oxå med!! PUSS o KRAM!!!
Positiva tankar och styrka!
Det blir bra det här!
Kram Martina.
Hej vännen!
Ville bara säga att vi tänker på er jättemycket och hoppas och tror att allt ska gå bra!
Många kramar Jenny, Anders och Lucas
Skicka en kommentar