måndag 19 maj 2008

Känns bättre nu

Tack för alla snälla kommentarer ang. det vi nu går igenom!
Denna vecka känner jag mig mycket mer postitiv,tror att det blev så att jag flydde lite från verkligheten när jag åkte hem 2 veckor bara dagar efter beskedet,och allt blev lite 'undanstoppat' när man fick träffa sin familj och goda vänner hemma.
Men att sen komma tillbaka förra veckan och se Kirby och ha vanlig vardag igen gav mer tid till att tänka på allt igen,(samt PMS.. ;) och gjorde att det kändes tufft. Men som sagt nu känns allt bättre och jag försöker se allt positivt och att allt kommer bli bra!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det tror vi också. Kram från mor o far

Anonym sa...

Jag håller oxå med!! PUSS o KRAM!!!

Anonym sa...

Positiva tankar och styrka!
Det blir bra det här!
Kram Martina.

Anonym sa...

Hej vännen!

Ville bara säga att vi tänker på er jättemycket och hoppas och tror att allt ska gå bra!

Många kramar Jenny, Anders och Lucas