torsdag 22 maj 2008
Varför skulle jag vilja flytta hem? :)
Hör och häpna (det här är stort för oss svenska mammor i Holland!hihi)!! ;) Häromdagen när jag var och handlade i matbutiken runt hörnet där vi bor,behövde jag plåster och går till hyllan med diverse hudvårdsartiklar hänger om inte- Världens Starkaste Björn!! BAMSEplåster i vår närbutik,vad är detta!!! Så nu kan jag stryka det på inköpslistan jag brukar ha med mig till Sverige!! :) Varför skulle jag vilja flytta hem,här finns ju både Ikea med sill, daimtårta och köttbullar och nu mataffären med BAMSE plåster!! ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Förbaskade Ikea ,om jag får dem att ta bort en del av sortimentet alt stänga helt, flyttar ni hem då ni flyttfåglar holland /bangkok ??
Suck ...ja vet svaret
haha de va ju bra -för er!
Men det är väl roligare att komma hem o handla!?! =)
Skicka en kommentar