fredag 16 maj 2008

Så här snygg kan man bli..

..om man tar mosters gamla hatt och glasögon ärvda från barnbarn till mammas och pappas granne...:)) John Lennon har fått rivaler...hihihi

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka snyggingar!
/Emma

Anonym sa...

Gullungar!!/Moster

Anonym sa...

Coola kids!! =) LOVE YOU!!