tisdag 17 november 2009

Får nog lägga ner bloggen under hösten för det blir bara inlägg om sjukdomar annars :P. Nu ligger Emily med nån influensa,svin eller vanlig vet jag ej men jättehög feber,halsont,magont och huvudvärk har den iallafall bidragit med. Det började i söndags men idag känns hon mindre varm iallafall men hon har fortfarande ingen aptit lillstumpan... Anton är åter snorig och jag med(vi hann nog aldrig bli helt friska...) och A har haft lite krupp oxå.
Just nu skulle jag bara vilja gå på en flera mils promenad ,för det känns som man suttit ganska så mycket instängd den senaset månaden... Ska iallafall försöka lägga mig en stund med Emily strax och ta igen lite sömn..


Så ,det var dagens tråkinlägg... ;)

2 kommentarer:

Hanna sa...

KRYA PÅ ER!!!! <3
Glöm inte att ta vaccinet mot svinis snart! ;) Kram

Anonym sa...

Kramar från gamlamoster! Krya på alla! <3