Den senaste veckan har min son börjat med någon slags ny 'ritual' på kvällarna då han ska ta på pyjamasen... har tar a'v sig tröja och byxor,sen sätter han sig ner på golvet och tar av sig strumporna och börjar kolla mellan sina tår. Första kvällen frågade jag vad han höll på med och han svarade då att - Jag letar efter smellies!
- Va,vad är smellies?? frågade jag
- Ja sånt här sa han och tog fram lite ludd mellan tårna.... :)
fredag 13 november 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Hahahahahahahahahaha
Skriv ner allt i en dagbok, Linda! Mor
Hahahaha han e ju såååå underbar!!! =)
Hahahaha sååå sööööt!!!
Skicka en kommentar