måndag 2 november 2009

Halloween

Även i år blev det lite Halloweenfirande.
Therese,Sander, Bill plus sällskap,Jill,Chris och Tyler kom hit vid kl. 14, då vi började skära pumporna. Det tar ju sin lilla tid,men resultatet blev som vanligt väldigt lyckat!
Kirby tvingade oxå alla gästerna att klä ut sig..mer el. mindre!
Sen grillades det hamburgare,som serverades med vita bönor och Sweet Potatoe Casserole,och till 'efterätt' jordnötsmuffins med jordnötssmörtopping. Vid 18.30 lämnade jag gästerna för att med mina barn på Trick Or Treating tillsammans med Sarah och hennes Elelanor och Hannah. Så vi cyklade iväg (i regn,som började precis då vi skulle ge oss av..) till en gata 10 minuter härifrån. Där hade flera hus verkligen 'gone all the way' med Halloweendekorationer så blev riktigt impad särkilt eftrsom det bara var holländare på denna gata!
Halloween i all ära,så blev ju Anton sjuk,det tillhör liksom tradtionen att han blir sjuk just denna helg...3de året i rad nu tror jag..;)

Här kommer lite bilderGaypolisen från Överkalix ar på besök...
Emilys rum,by night!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jisses vilka fräcka pumpor. Ni är hur duktiga som helst. Och ögonen i Emilys rum.....skithäftigt (om jag får uttrycka mig så, haha). Mor

Hanna sa...

Håller me mamma på denna oxå! =) Skitcoolt me Emilys rum o snygga pumpor!!! Bra jobbat!