Det var en ganska fullspäckad dag för båda mina barn igår,först skola och sen fick Anton följa med Tyler hem för att Emily skulle ha sitt tjejkalas så dom var båda rätt trötta på kvällskvisten,Anton höll på att somna hos Tyler redan vid 16.30.. Så jag sa till barnen att nu måset i gå upp och sova för ni är ganska trötta-
och då svara Anton
- Jag är inte trött längre,ser du inte det i mitt FACE!! och så stack han fram sitt ansikte mot mitt ansikte...
Kunde man ju inte göra annat än skratta!
torsdag 12 november 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
hahahaha, älskar deras språkblandningar! ;)
Håller med Sofia. Alla borde få lyssna på dom här goingarna nån gång. Blandningen är bara så underbar. Kram mamma
haha ja jag håller oxå med Sofia!! =)=)Gullungar!
Skicka en kommentar