Till och med Nina och tvillingarna kom,det blev jag väldigt imponerad av,nykläckt tvillingmorsa och allt!! I och med att Malin fyllt år,passar det ju sig med tårta,så jag erbjöd mig denna gången,och resultatet blev ganska lyckat om än lite grällig rosa färg på rosorna ;).
tisdag 10 november 2009
Tjejmiddag och tårtbak
I fredags var det dags för tjejmiddag igen hemma hos Therese MEN denna gången hade vi fått vår kära vän Malin på besök oxå. Och vilken tur,då kunde vi ju fira att hon fyllt 40,väldigt passande! ;)
Till och med Nina och tvillingarna kom,det blev jag väldigt imponerad av,nykläckt tvillingmorsa och allt!! I och med att Malin fyllt år,passar det ju sig med tårta,så jag erbjöd mig denna gången,och resultatet blev ganska lyckat om än lite grällig rosa färg på rosorna ;).


Till och med Nina och tvillingarna kom,det blev jag väldigt imponerad av,nykläckt tvillingmorsa och allt!! I och med att Malin fyllt år,passar det ju sig med tårta,så jag erbjöd mig denna gången,och resultatet blev ganska lyckat om än lite grällig rosa färg på rosorna ;).
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

7 kommentarer:
Mina goa goa vänner!!! Vad skulle jag göra utan er!
Supertrevligt hade vi men det behöver jag kanske inte nämna?!
Saknar kort på alla flaskor som dök upp senare ;)
Tack tjejer! Det var verkligen en jätte mysig kväll, med födelsedags barn och alldeles sprillans nya barn och en nybliven cool 3-barns mor...Jag är så imponerad av att alla våra träffar alltid överträffar den andra. GirlPower, verligen! Kram, kram, T.
Vad kul att ni alla kunde vara med.Tårtan Linda, jag säger bara wow. Kram mamma
Fantastiskt vacker tårta! Du borde göra dem icke-ät-bara så att man bara har dem att titta på!
En liten undran dock - är ni någon typ av sekt? Alla svartklädda ... fniss ...
/mic
Tårtan och sällskapet var kanon. Men tdligen åkte jag hem för tidigt eftersom jag missade de där flaskorna...
Imponerad av att Nina kom, som nyss fått 2 små rackare o ser så pigg o fräch ut! Tårtan ser jättefiiiin ut!! Roligt att era träffar blir av...! Sånt brukar ju bara funka ett tag... (här hemma iaf..)
Nu är det höst... Ser att sidan ändrat utseende (fastän jag är så gammal...)! Linda, dina tårtor räcker mer än väl att göra succé i Holland! Priset är väl att du inte flyttar "hem"! Jobba på och lycka till önskar moster, som ABSOLUT inte skall äta tårta (men inte kan låta bli)!! Kram!
Skicka en kommentar