onsdag 4 november 2009
Ringde doktorn i tisdagsmorse och fick tid idag- onsdag morgon. Sa jag och Anton begav oss ivag och kom hem med antibiotika och mer astmaspray till Anton och jag blev rekomenderad att ta mer nasspray.... sa om jag inte far feber far jag fortsatta sa har ett tag till,hosta och kanna mig pa halvfart.... Jaja,viktigaste var ju Anton och hans megagigantiska halsmandar som nu ska bort med hjalp av antibiotikan!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Hoppas Anton kryar på sig snabbt! Kram! Moster
...och du också, naturligtvis!! Kram igen! Moster
Skicka en kommentar