måndag 2 november 2009

Höstlov med fam Rosen har.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig vecka vi hade. Kul när alla kan vara med. Det går som vanligt väldigt fort. Men när Anton, sista morgonen, somnade om med armen om mig, det lever man länge på. Kram från lycklig mormor

Hanna sa...

Håller med Mamma, underbart att ses så många dagar!!! Barnen e ju så härliga oxå!! =)

KRAM