What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
måndag 2 november 2009
Höstlov med fam Rosen har.
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Vilken härlig vecka vi hade. Kul när alla kan vara med. Det går som vanligt väldigt fort. Men när Anton, sista morgonen, somnade om med armen om mig, det lever man länge på. Kram från lycklig mormor
2 kommentarer:
Vilken härlig vecka vi hade. Kul när alla kan vara med. Det går som vanligt väldigt fort. Men när Anton, sista morgonen, somnade om med armen om mig, det lever man länge på. Kram från lycklig mormor
Håller med Mamma, underbart att ses så många dagar!!! Barnen e ju så härliga oxå!! =)
KRAM
Skicka en kommentar