söndag 7 mars 2010

Kvällens emily

Det har varit väldigt mycket prat om att barnen vill ha en lillasyster eller lillebror det senaste. jag försökte påpeka detta till Kirby ,med det hjälper visst inte... ;) hahaha
Och idag sa hon helt plötsligt att
-Jag vill ha en kusin i Sverige!
-Jasså svarade jag,vi får väl se- men du har ju 2 kusiner i Kanada.
-Ja men jag vill att Sofia och Hanna ska få tjejer så jag kan får en tjejkusin...eller så kanske mormor kan få en bebis till! HAHAHA
Där fick jag faktikst STOP och belägg,är inte så sugen på ett litet syskon om jag ska vara ärlig! ;))

6 kommentarer:

Sofia sa...

haha är du sugen på en till eller? ställ upp för barnen nu ;)

Anonym sa...

Det var väl inte mig du mena, Sofia..... Herre gud, jag sitter och gråter av skratt. Dessa barn. På samma gång är det rätt skönt att hon kanske inte ser mormor som SÅÅÅ gammal ändå ;)Men tyvärr Emily, det är rätt så kört på bebisfronten. Du får hoppas på mostrarna;)Kram mamma

Anonym sa...

Hahahhaha! Hade väl vart kul med en pojk, Siv! En liten lill-ove.
Kram Jenny

Anonym sa...

Du e´rolig du Jenny....Nä, ville han inte komma tredje gången så får han skylla sig själv, lill-Owe. Kram Siv

Hanna sa...

Hahaha nä Mormor får inte skaffa fler!!
Vi får hoppas på mig o Sofia ist!! ;)
Låter mkt bättre tycker jag! =)

Anonym sa...

Ge inte upp! Sara var 90!!! /Systermoster!