tisdag 16 mars 2010

Mer ont.. :(

ja just nu ar det inget kul alls. Har fått grym ryggont,måste vara så nära ryggskott jag kan komma tror jag. Det enda som funkar ar att gå omkring,kan inte stå stilla el sitta mer än några minuter i taget,cykla funkar tack och lov så jag får barnen till och från skolan iallafall!
Och vet att ni tänker att ''Jamen hon är ju gift med en kiropraktor'', och jodå jag var faktikst där idag på Kirbys lunch men tyvärr hjälpte det knappt någonting... ska göra ett nytt forsök på fredag.

*Idag onsdag kanns det faktikst battre,det hjalpte nog iallafall att Kirby 'knackte' mig,det behovdes bara lite tid och en god natts somn ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch o fy. Hoppas det ordnar upp sig.Kram mamma