Och vet att ni tänker att ''Jamen hon är ju gift med en kiropraktor'', och jodå jag var faktikst där idag på Kirbys lunch men tyvärr hjälpte det knappt någonting... ska göra ett nytt forsök på fredag.
*Idag onsdag kanns det faktikst battre,det hjalpte nog iallafall att Kirby 'knackte' mig,det behovdes bara lite tid och en god natts somn ;)

1 kommentar:
Usch o fy. Hoppas det ordnar upp sig.Kram mamma
Skicka en kommentar