onsdag 31 mars 2010

Min vän som förlorade sin son för några veckor sedan har nu startat en blogg där hon skriver vad hon går igenom(bloggen Maria till höger i min bloggspalt). Det gör ont att läsa,och man kan nog verkligen inte föreställa sig vad hon går igenom hur mycket man än försöker....

2 kommentarer:

Martina sa...

En vacker kille!
Smärtsamt...
Livet är orättvist många gånger...

Anonym sa...

Var inne och läste & stortjöt ... Det är så sorgligt så det finns inte ord .. Men du, vad hände med pojken? Var han sjuk eller olycka ?

Kram Linda