onsdag 24 mars 2010

Morgonens Anton

Imorse höll Anton på att jaga Emily när jag kom ner för trappan,och jag fattade inte riktigt varför. Men Emily kommer springande till mig och ska gömma sig bakom mig och säger att Anton försöker ta ut hennes lösa tand,och han slog på den så nu är den lösare!
Så jag fick ju säga till den lille herrn att låta bli. DÅ svarar han att -Ja men jag vill ju ha en glass nu,jag orkar inte vänta längre! :)

Vi har nämligen sagt till Emily att för varje tand du tappar får du en glass,och då har ju även lillebror fått en,och nu var det ett tag sen den senaste tanden trillade ut och våran son börjar tydligen bli väldigt sugen! haha
(Så så ofta får våra barn glass,bara när dom tappar tänder hihi)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj, bara han inte slår ut tänderna på mormor.....då får han INGEN glass ska jag lova. Visir på när vi kommer haha. Kram mamma

Hanna sa...

Hahahaha han e ju underbar den lille busen!!