torsdag 21 december 2006
Emily-en stolt kanadensare.
Maste bara beratta om Emily pa var flygresa over hit. Emily har ju givetvis varit valdigt spand over att fa aka flygplan och aka till grandma och grandpa i Kanada,sa pa planet berattade hon for alla att hon skulle till Kanada (och det skulle ju alla andra oxa...hahaha)och att det var sno dar.Val framme och pa vag mot 'customs' gick hon oxa och berattade for alla att hon skulle till Kanada(saken var ju att hon redan var dar,sa alla skrattade gott at henne). Nar vi hamtat vaskorna och skulle ga mot utgangen sa ser hon en kanadensisk flagga och och ropar hogt 'Canada' och springer fram till flaggan och kramar om den!! Poliserna och tullkillarna som stog dar skrattade at henne och tyckte att vi borde ta kort pa det dar och foreviga,sa det gjorde vi givetvis! Tyvarr e ju svenska flaggan ganska trakig,sa darfor kanner hon nog inte riktigt igen den nar vi aker till Sverige,sa hon har aldrig kramat den svenska flaggan nar vi kommit av flyget i Sverige...hahaha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar