Vill bara tala om hur enormt tacksam jag är för det här gångna året,min mamma tog ett friår bara för att kunna komma ner och hjalpa oss när Anton kom till världen,det är inte särskilt lätt ibland när man varken har mormor/morfar el. farmor/farfar i närheten och man har två små barn som man ibland skulle behöva hjälp med,bara en sådan sak som att jag och Kirby skulle vilja gå ut och ätasjälva nån gång kan bli ganska invecklat när man inte kan hitta nån barnvakt. Vet inte riktigt hur många veckor hon har varit här sammanlagt, men det är många och jag är jättglad för varenda en av dom. Tack oxå till pappa som släppte iväg mamma så mycket och fick vara ensam kvar hemma! Saknar er,men det är ju tur att det finns MSN messenger så att vi kan titta på varandra emellnaåt!!! =)
Vi ses snart hoppas jag!

1 kommentar:
Jag är tacksam för att jag fick tillbringa så mycket tid med Emily o Anton (OCH deras föräldrar). Och som en granne sa: "Kirby borde få diplom för att ha haft dig där så länge" (Linda, det blev faktiskt fyra mån. sammanlagt, otroligt) Kram på er
Skicka en kommentar