tisdag 5 december 2006

Jag kan själv!! I can do it myself!!

Så här ser det numera ut när Anton ätit färdigt,man får absolut inte mata honom med skeden-försöker man blir han vansinnig. Så då är det bara att låta honom göra på sitt vis!! ´=))



This is how it looks theese days when Anton is done eating,cause you are NOT allowed to feed him with a spoon- he just gets really mad if you try,so you just have to let him eat in his own way....!! =))

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahaha bästa på länge...!
Saknar er!
Kram Fia