lördag 2 december 2006

Julklappsstress

Hur kommer det sig att det varje år blir likadant,fastän man gett sig fanken på att I ÅR SKA JAG vara ute i god tid och köpa julklappar. Nu sitter jag här och har i och försig bara 2 st klappar kvar att köpa,en till min pappa och den största ångesten,min man......varför kanske ni undrar och då kan jag berätta att min man e expert på att gå och köpa precis ALLT han vill ha istället för att VÄNTA pa sin födelsedag el jul.(vilka e med 2 dagars mellanrum..) eller liknande,sa där sitter man med dilemmat VAD ska jag köpa i år,och varje år blir det något lika tråkigt.....Plus att han e väldigt fantasifull när dat gäller att köpa julklappar till mig vilket gör saken ännu värre! Hahaha Och i år måste ju klappköpen vara färdiga tills innan vi åker iväg till Canada den 16de dec. Och min fantasi är lika med noll,så någon Please help,finns det kanske ett 0900 nummer att ringa och få bra juklappstips????!!!;)

Inga kommentarer: