JATTE GRATTIS PA DIN 30 ARS DAG, JENNY!!!! Saknar dig,och onskar jag kunde varit med och firat dig,vi far ta igen det nar jag kommer hem nasta gang!! stoora kraaaaamar Linda m. fam
Happy Birthday to Kirbys sister Candice who's turning 33 today!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Tack! Tack! Och gott nytt år på er! Hoppas resan tillbaka gick bra.
Kram Jenny
Skicka en kommentar