torsdag 28 december 2006

Grattis!! Happy Birthday!!

JATTE GRATTIS PA DIN 30 ARS DAG, JENNY!!!! Saknar dig,och onskar jag kunde varit med och firat dig,vi far ta igen det nar jag kommer hem nasta gang!! stoora kraaaaamar Linda m. fam



Happy Birthday to Kirbys sister Candice who's turning 33 today!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Tack! Och gott nytt år på er! Hoppas resan tillbaka gick bra.
Kram Jenny