Bara ett litet snabbt hej ifran ett ganska kallt Kanada! Snon ligger pa backen,sa det blir en vit jul,yihaa! Det har val inte borjat sa varst bra pa varan resa med superforkylda barn och en Anton pa antibiotika for dubbel oroninflammation.....sa dom sover superdaligt pa natterna,dom hostar i ett kor,sa jag och Kirby e helt fardiga,trodde detta skulle vara semester..!! =) Har inte gjort sa mycket shopping annu,men jag hoppas vi ska fa en ordning pa det oxa!! Atit har jag daremot gjort...hade halsbranna redan andra dagen....hahahaha Och det ar fortfarande mycket kvar som jag langtat efter att ata och inte ar det smalmat inte. ;)
Hoppas ni alla har det bra var ni an ma vara,hor av mig efter jul och berattar om hur det var!
God Jul och Gott nytt ar!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Hej vännen! Kul att se hur ni har det. Vi får då ingen vit jul här inte :( Skittråkigt!
Saknar er massor!!!
kramar till er allihopa
Skicka en kommentar