What's on my mind and happenings in my life surrounded by family and friends!
Grattis till Kirby en dag i efterskott!!!Tänkte hela dagen igår att jag skulle skriva mail och gratta men glömde hela tiden bort det!grattiskramar från oss
Grattis ifrån Mölnlycke!!!Kramar till er alla!Martina m. familj.
A late happy birthday to Kirby!!! "God fortsättning" and thanks very much for the gifts for Lucas! We love the cool Ajax t-shirt. Love Jenny, Anders & Lucas
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Grattis till Kirby en dag i efterskott!!!
Tänkte hela dagen igår att jag skulle skriva mail och gratta men glömde hela tiden bort det!
grattiskramar från oss
Grattis ifrån Mölnlycke!!!
Kramar till er alla!
Martina m. familj.
A late happy birthday to Kirby!!! "God fortsättning" and thanks very much for the gifts for Lucas! We love the cool Ajax t-shirt.
Love Jenny, Anders & Lucas
Skicka en kommentar