fredag 22 december 2006

HAPPY BIRTHDAY BABE!!!!

Its Kirbys birthday today,so HAPPY BIRTHDAY to you!
I love you!!!


( Och Grattis Stefan,som oxa fyller ar idag!!=)

3 kommentarer:

Cissi sa...

Grattis till Kirby en dag i efterskott!!!
Tänkte hela dagen igår att jag skulle skriva mail och gratta men glömde hela tiden bort det!
grattiskramar från oss

Anonym sa...

Grattis ifrån Mölnlycke!!!

Kramar till er alla!

Martina m. familj.

Anonym sa...

A late happy birthday to Kirby!!! "God fortsättning" and thanks very much for the gifts for Lucas! We love the cool Ajax t-shirt.

Love Jenny, Anders & Lucas