fredag 2 mars 2007

Baby nytt

Yepp,jag e gravid igen!!! NOOOOOT!!! hehehehe
MEN,På Alla Hjärtans Dag fick min kompis Marie en liten pojke till,så nu har Hugo blivit storebror!!Jättegrattis till er!!! Nuu väntar jag bara på att få höra vad det blev för namn,bidde det Leo???

Sen ska det ju födas en bebis nu i mars,Linda och Jimmy står på tur och snart ska ju Malin poppa oxå!!!!! =))

4 kommentarer:

Cissi sa...

välkommen tillbaka!!! blev lite skraj när jag såg ditt inlägg men jag hoppas att jag inte får reda på sånt på bloggen ;)
Vi ses på söndag!

Anonym sa...

Du är allt bra rolig du Linda.........mamsen

Anonym sa...

Jag trodde verkligen att du var gravid igen! Inte luras sa...

Anonym sa...

Där blev jag allt bra chockad!! Trodde först det var sant innan jga läst resten av inlägget :) Kram Emma