to be blogging and not in a "blogmood" right now....The weather is too nice and theres soo much other things to do at the moment. I'll be back after the weekend.
And My sister Hanna and boyfriend should be here in an hour or so to spend the weekend,yeay!!!!!
"See"ya later!
torsdag 29 mars 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Lite trist när du inte skriver.... Men ibland har man bara inte tid och i detta underbara väder vill man väll inte sitta vid datorn! (bara jag med mina sjuka barn)
Ialla fall så saknar jag dina memoarer! Hoppas att du är tillbaks snart!
Massa kramar Martina.
Skicka en kommentar