ja,blogga har jag inte haft sa stor lust och ork till den sista vecka,har akt på förkylningen Kirby hade förra veckan och ungrana haft nu i snart 1½ vecka. Men jag trodde jag kommit lindrigt undan med bara lite svid i halsen och hosta. Kände mig bättre i onsdagkväll och då tog jag mig en tur upp till Cissi på kvällen (se där,ännu ett trevligt avbrott på vanlig vardagskväll,vi satt dock och hostade ikapp eftersom Cissi också varit jättesjuk,men kul var det ändå att 'tjöta' bort några timmar! ;) och igår morse men sen kom nästa attack igår eftermiddag med snor som aldrig ville sluta rinna och hes och slemmig hosta och sån där kul känsla att man sitter med en glasskål runt huvudet....kul.kul. Imorse vaknade jag utan luktsinne,kvar finns lite smak men inte mycket och vi som ska på middag hos Cissi imorgon,måtte smak och luktsinne har kommit tillbaka tills dess!!! ;)
Annars har det då inte hänt så mycket. Jo,Emily var superduktig igår och cyklade jättelångt på sin suuuuper rosa cykel,så hon var måttligt stolt!
Emily och Anton kivas lite mer nu, men 2 sekunder senare skrattar dom hjärtligt tillsammans,denna syskonkärlek!! :))
Nä,dax att snyta sig och dricka lite te... Lata'
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Oh vad lilltjejen borjar bli stor! Kan hon redan cykla!!! Vad stolt jag blir! Emily ar ju lite speciel for mig!
Stackars er, hoppas ni kände smaken på Cissis mat. Här är det inga förkylningar men istället har vi snö, hagel o i kväll ska det storma....inte roligt det heller (speciellt som man ska jobba ikväll) Krya på er Mamsen
Skicka en kommentar