fredag 23 mars 2007

Grattis faster!

GRATTIS FASTER LENA som har oturen att fira sin födelsedag i Thailand....måset vara jättetråkigt!! ;)) HOppas ni har det kanonbra där borta! Förresten Johan och Emma,har ni lärt eran mamma hur man kommer in på min blogg...??? :))D etta var det ända kort jag kunde hitta där du kollar upp iallafall... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm, jag antar att jag får ta en ny datalektion med kära mor... Hon frågade sist vi sågs hur man gör för att läsa din blogg när vi pratade om den... Det är itne lätt när det är svårt med alla dessa tekniska saker haha...
Ska maila en länk till dem så kanske de ser din hälsning i Thailand :)
Kram Emma