onsdag 12 mars 2008

Barnens nya kompis!

Några kort från när Nina var förbi med Ella förr veckan,tyckte dom blev så himla bra. Barnen ser ju ut att trivas med en liteen bebeis i famnen..hmmm ska i ah en 3 de kanske..nä då ! hihi

2 kommentarer:

Comments by Klint sa...

Ooo vilka söta bilder!

Anonym sa...

Sötnosar!!