Några kort från när Nina var förbi med Ella förr veckan,tyckte dom blev så himla bra. Barnen ser ju ut att trivas med en liteen bebeis i famnen..hmmm ska i ah en 3 de kanske..nä då ! hihi
onsdag 12 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Ooo vilka söta bilder!
Sötnosar!!
Skicka en kommentar