Det här vädret gör mig galen,regnbyar och det blåser så man inte kan vara ute,gnälliga barn inne...
Nu har Anton haft lite krupp igen (men nu har dte faktikst gått ganska långt emellan),det var värst natten mellan söndag till måndag då han hostade och väste konstant men följande natt,gav vi honom astma medecinen och satte in luftfuktare i hans rum och han sov som en prins hela natten,och likadant inatt MEN nu börjar han klaga på örat.... jag ger upp snart,kan vi inte bara få vara frisk iallafall 1 månad på raken,det är allt jag ber om.... *jättesuck* Där ryker 'ta tag i gymmet' planeringen..igen...
onsdag 12 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar