torsdag 20 mars 2008

Det är inte riktigt läge.

Jag börjar känna mig hängig,det svir i halsen- jag har ju inte tid att vara sjuk nu! Mamma och pappa är här, och imorgon kommer min gamla värdfamilj från USA och ska vara här från kl. 14 och stanna på middag.Och det är ju PÅSK,det ska ju ätas och mås gott inte ska man vara sjuk.... men det är väl bara att hålla tummarna att det inte blir något mer...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Älskade vän, vad skall vi göra med er?!

Krya på dig och hoppas att det inte bryter ut mer!

Puss O Kram Martina.

Anonym sa...

du anar itne hur mobbad jag blev för att jag sa "svir" istället för svider hahaha... jag har fallit för grupptrycket tyvärr :D

Anonym sa...

Hoppas du lyckats hålla dig frisk!

Anonym sa...

Hoppas att du känner dig bättre! Ät lite ägg och gurgla halsen med något starkt!! Kram! Moster