torsdag 20 mars 2008
Det är inte riktigt läge.
Jag börjar känna mig hängig,det svir i halsen- jag har ju inte tid att vara sjuk nu! Mamma och pappa är här, och imorgon kommer min gamla värdfamilj från USA och ska vara här från kl. 14 och stanna på middag.Och det är ju PÅSK,det ska ju ätas och mås gott inte ska man vara sjuk.... men det är väl bara att hålla tummarna att det inte blir något mer...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Men Älskade vän, vad skall vi göra med er?!
Krya på dig och hoppas att det inte bryter ut mer!
Puss O Kram Martina.
du anar itne hur mobbad jag blev för att jag sa "svir" istället för svider hahaha... jag har fallit för grupptrycket tyvärr :D
Hoppas du lyckats hålla dig frisk!
Hoppas att du känner dig bättre! Ät lite ägg och gurgla halsen med något starkt!! Kram! Moster
Skicka en kommentar