onsdag 5 mars 2008

Nytt försök..

Ska ta mig till gymmet alldeles strax,första gången på 1 1/2 månad eller e det till och med 2 månader...efter alla sjukdomar och lov. Tyvärr får jag ta det ganska lugnt ändå för jag har fortfarande problem med sprickan i mitt revben,som jag fick av allt hostande när jag var sjuk! Det kändes bätter förr veckan,men så nös jag för några dagar sedan och fikc återigen jätteont..så det får väl bara bli lite maskiner som man inte använder armarna för myckt... men men glad att jag äntligen kan gå tillbaka,försöka hinna med så många ggr jag kan innan näsat sjukdom! ;)) hihi

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas du hade kul på gymmet! Trevligt at du börjat skriva mer i bloggen igen :) Kram från kussen