tisdag 4 mars 2008

Resa bokad!!!!!

Tog tag i mitt gnällande och bokade resa till Sverige med Ryan Air från Dusseldorf till Växjö,181 euro för 3 pers.!!! Sparar ca 6000 kr på att ta detta flyg iställt för KLM.....då är det inte så mycket att snacka om, längre bilresa-vad spelar det för roll! ;)
Glömmer ju av att jag faktiskt har min syster Sofia som bor/studerar i Växjö ,om något skulle krångla tills sig för mamma och pappa på vägen när dom ska hämta oss ( Tack Monika,för erbjudande om skjuts iallafall!!)!
Så 27de april - 9 de maj kommer jag och barnen hem,att vi kommer hem just då är för att barnen har 2 veckors lov,och jag kände att det inte skulle vara så jättekul att vara kvar här själv med båda barnen så länge.... så Sverige it is!!

Får se hur det går med bagage delen bara,kanske gjorde bort mig när jag bara betalade för 2 väskor,men jag får väl lära mig att packa 'light'..... oh låta bli att shoppa...vi har ju vår Kanadaresa i juni/juli oxå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå kul vännen!

Kram Martina.

Cissi sa...

se där!!! det kommer att gå hur bra som helst! du kommer aldrig att vilja flyga något annat sen ;)

Comments by Klint sa...

Kul! Då har du verkligen något att se framemot!

Anonym sa...

Längtar o väntar redan!!!!! =))) Ska bli sååå kul!! Puss o Kram!