(Har nog skrivit om detta förut men here we go again...)
Blir toooookig på att det inte finns nått lågprisflyg mellan Göteborg och Holland.
Kollade lite på skoj om man ska hem i slutet av april,jag och barnen...
820 EURO/ 3 pers.! med KLM (Amsterdam-Gbg) och 175 EURO/ 3 pers med Ryan Air (Dusseldorf-Växjö).
'Problemet' med Ryan Air är att vi då får åka från Dusseldorf i Tyskland och det är ca 2 timmars körning dit och bli hämtade i Växjö vilket oxå är ca 2 timmars körning hem till Bollebygd.
Eller 'problem' att behöva åka 2 timmar är det väl inte ,det är väl mer att man vet aldrig vad som kan hända på vägen till flygplatserna och flygtiderna som inte alltid är dom bästa och Kirby kan ju bara köra oss på helgen... Men med denna enorma skillnad i priser så tror jag nog det är värt dom där 2 timmarna hit och dit i bil!!
Men det retar mig att det lyckas med flyg mellan Dusseldorf-Växjö och inte Säve(Göteborg)- Eindhoven tex...
Känns jäkligt trist och höra de andra tjejerna kunna flyga till Sthlm för runt 100 Euro/person och en annan får punga ut med nästan 300 Euro med KLM till Götet.
Kära släkt och vänner,kan ni flytta till Sthlm!??! ;))
Kanske borde starta ett flygbolag.....!! ;))
Gnälla,det är jag bra på!!! :)
måndag 3 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

5 kommentarer:
Jag tycker det är värt det med de extra timmarna i bilen. Vi har ju också nästan två timmar till dusseldorf och så nästan 3 timmar till mamma och pappa när vi kommer fram till skavsta. Men än en gång det är värt det. Tänk så mycket extra pengar du har till shopping och godis i Sverige ;)
förresten kan du alltid fråga mig så skjutsar jag dig!
ja, och det var inte alls dyrt att parkera i dusseldorf. Det tog oss 1 timma o 25 minuter Maarssen - Weeze flygplats.
Om du flyger på Växjö nån gång kan du ju alltid kolla med mig. Jag är nere i Växjö då och då och jobbar och om det skulle sammanfalla med att ni landar där kan jag ju plocka upp er, så kommer ni i alla fall till Jönköping och så kan kanske någon hämta upp er där.
/Monica
Flytta hem t sverige ist!! ;)
Skicka en kommentar